نوشته شده توسط : rshaole

کراتینین بالا آیا نارسایی کلیهسطح Kreatinina- یک شاخص مهم عملکرد کلیه و سلامت کلیه ها است، و در نتیجه بسیاری از بیماران به اشتباه بر این باورند که بیماران مبتلا به کراتینین بالا لزوما از نارسایی کلیه رنج می برند. من باید بگویم، در بسیاری از موارد، افزایش کراتینین نشان می دهد مشکلات کلیوی، اما نه همیشه.

کراتینین بالا نشان می دهد نارسایی کلیه؟

نارسایی کلیوی است با اشاره به مورد زمانی که کلیه ها به طور موثر نمی خون مواد زائد و سموم پاک، حذف مواد مضر را از خون. کراتینین است متابولیت است که توسط کلیه حذف شده است. در مورد معمول، سطح کراتینین در محدوده پایدار بود: 0.5-1.2 از mg / dl. با این حال، اگر کلیه ها آسیب می بینند، کلیه های بیمار برداشته شده و دیگر کراتینین مضر را از خون، و پس از آن سطح کراتینین را افزایش می دهد. کلیه ما از 222،000،000 نفرون، که به طور عمده از توبول های کلیوی و گلومرول شامل تشکیل شده است. هنگامی که تنها یک بخش کوچک از نفرون آسیب دیده، افزایش کراتینین سرم و دیگر نفرون سالم و کراتینین از متابولیت های خون و کلیه ها حذف هنوز هم نسبتا به طور معمول به کار گیرند. تنها زمانی که بیش از 50٪ از نفرون نقض، کراتینین افزایش یافته است. و به این ترتیب CRF (نارسایی مزمن کلیوی) افزایش کراتینین نشان می دهد اختلال کلیوی.

کراتینین بالا می تواند واقعیت های مختلف، به عنوان مثال، مواد غذایی نامناسب، ورزش شدید، doplnenie کراتین و برخی از داروها شود. در این مورد، افزایش کراتینین دیری نمیپاید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در کراتینین و نارسایی کلیه یک پیام زیر ما را ترک و یا چت با دکتر آنلاین ما.





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه,urovent کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: